top of page
2018
Aqua-Licious breidt succesvol uit met trendy lifestyleproducten
Aqua-Licious, het Nederlandse merk met trendy en duurzame lifestyleproducten, blijft groeien. Wat begon met een lijn herbruikbare waterflesjes is inmiddels uitgegroeid tot een breed assortiment met hammamdoeken, pareo’s, kofferhoezen, sierkussens en clutches. De kenmerkende hippe prints en stijlvolle designs maken de producten populair bij consumenten en bedrijven.
Vanuit de zakelijke markt is er steeds meer vraag naar op maat gemaakte producten. Zo heeft Aqua-Licious al exclusieve designs geleverd voor onder andere De Efteling, Nikki Beach en de Amsterdam Euro Pride. De combinatie van duurzaamheid en uitstraling maakt de producten ideaal als promotiemiddel.
Om de groei te ondersteunen, heeft Aqua-Licious samen met Explose gewerkt aan een vernieuwde website, webshop en diverse marketingtools. Dankzij een sterke merkidentiteit en strategische communicatie blijft de vraag naar de producten stijgen. Met een steeds groter internationaal bereik en nieuwe samenwerkingen is Aqua-Licious klaar om de markt verder te veroveren.
bottom of page