top of page
2018
Bazelmans AV "the ultimate experience" met nieuwe identiteit
Bazelmans AV, specialist in high-end audiovisuele oplossingen, heeft een vernieuwde merkidentiteit gelanceerd. Het bedrijf, dat al sinds de jaren vijftig bestaat en is uitgegroeid tot een toonaangevende speler in licht, beeld en geluid, richt zich op het leveren van de ultieme ervaring bij evenementen, presentaties en congressen.
Om de uitstraling van het merk te versterken, werd Explose ingeschakeld voor de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl, positionering en communicatiestrategie. Dit resulteerde in een sterk merkconcept waarin de kernwaarden en beloftes van Bazelmans AV helder naar voren komen. De nieuwe branding werd vervolgens doorgevoerd in de website en een uitgebreide social media campagne, waarmee het bedrijf in korte tijd een groot bereik genereerde.
De reacties op de vernieuwde identiteit zijn lovend. Dankzij een heldere, consistente communicatie versterkt Bazelmans AV zijn positie in de markt en bereikt het nog meer klanten met hun innovatieve audiovisuele oplossingen. Met deze succesvolle rebranding is het bedrijf klaar voor de toekomst.
bottom of page