top of page
2017
Wilmink Poedercoating versterkt identiteit met duidelijke positionering
Wilmink Poedercoating, specialist in oppervlaktebehandelingen zoals poedercoating, stralen en natlakken, zet sterk in op innovatie en automatisering. Maar bovenal draait het bij het Brabantse bedrijf om mensen en samenwerking. Dit komt tot uiting in hun kernwaarden en werkwijze: partnerschap met klanten en leveranciers, transparantie en een efficiënte workflow met real-time inzicht in processen.
Om deze waarden intern en extern helder te communiceren, ontwikkelde Wilmink Poedercoating samen met Explose een sterke merkidentiteit. Dit resulteerde in een merkboek waarin de visie, kernwaarden en communicatierichtlijnen vastliggen. Deze basis werd doorvertaald naar een verfrissende huisstijl, een vernieuwde website en diverse online en offline communicatiemiddelen.
De nieuwe positionering slaat goed aan in de markt. Klanten weten direct waar Wilmink Poedercoating voor staat en ook potentiële medewerkers voelen zich aangesproken door de duidelijke visie en bedrijfscultuur. Dankzij een consistente en professionele uitstraling is het bedrijf klaar voor verdere groei en succesvolle samenwerkingen.
bottom of page